Zamówienie odzieży szkolnej – IV edycja

Szanowni Rodzice,

Uprzejmie informujemy, iż do dnia dzisiejszego do 16 lutego 2020, istnieje możliwość zamówienia dodatkowej odzieży szkolnej. Formularz będzie aktywny od 03.02.2020 do 16.02.2020 włącznie. Po tym czasie nie będzie możliwości złożenia zamówienia. Realizowane będą tylko te zamówienia, które zostaną opłacone w terminie, czyli do 16.02.2020 (liczy się data księgowania na wskazanym w zamówieniu rachunku bankowym), dlatego prosimy o przypilnowanie wpłat. Po odpowiednim wypełnieniu formularza otrzymacie informację zwrotną na podanego przez Państwa w zgłoszeniu maila z numerem rachunku bankowego, na który należy dokonać płatności.

Wszystkie zamówienia będą możliwe do odbioru tylko i wyłącznie w biurze Akademii Piłki Nożnej GKS Tychy przy ul. Andersa 22 w Tychach w dniach i godzinach jego otwarcia. Wszelkie pytania prosimy kierować bezpośrednio do biura Akademii telefonicznie lub mailowo.

Biuro APN GKS Tychy

Przyjmowanie zamówień zostało zakończone

Informujemy, iż sekretariat szkoły w okresie wakacyjnym jest czynny codziennie od godziny 8:00 do 14:00.

Sekretariat będzie nieczynny od 3 do 14 sierpnia. Za utrudnienia przepraszamy.